Femstjärnig assistenttjänst

A-Life

A-life erbjuder virtuella assistenttjänster till företag, föreningar, sammanslutningar och privata personer i hela Finland.

Med hjälp av moderna IT-verktyg tar jag hand om företagets sekreteraruppgifter oberoende verksamhetsort, även om ditt behov finns till lands, sjös eller i luften sköts ärendena över nätet i realtid.

Fördelar med en virtuell assistent:

    • Du sparar betydligt i kostnader av arbetsutrymme, arbetsredskap och lönekostnader
    • Du förbinder dig endast vid det timantalet som ditt företag har behov för
    • Du betalar enbart för utfört arbete; inte sjukfrånvaron eller semestrar

I alla mina tjänster tar jag i hänsyn kundföretagets värden och behandlar företagets värdegrund som min egen. Företagets administrativa uppgifter sköts med noggrannhet enligt givna instruktioner och genom att främja företagets strategi.

Service

Den virtuella assistenttjänsten lämpar sej för alla företag oberoende verksamhetsområde.

Servicen skräddarsys alltid individuellt. Jag utför assistentarbetet främst över nätet men även närvaro vid kundens utrymmen är möjligt. Distansarbete minskar på kostnader och gör att verksamheten är miljövänligare.

Jag behandlar ditt företag som mitt eget och dess lönsamhet är lika viktigt som mig som för er.

Vare sej ditt verksamhetsområde är utbildning, resebranschen eller vård och omsorg får du hjälp av virtualassistenten för t.ex. följande uppgifter:

Kundservice

A-life sköter företagets kundservice såväl elektroniskt som per telefon. Jag tar hand om servicen kundinriktat och med stort fokus på kvaliteten.

Projekt assistent

A-life planerar och förverkligar både mindre och större projekt enligt önskemål. Genom att anlita en virtuell assistent sparar företaget de anställdas tid till att utföra uppgifter son kräver er expertis.

Sociala medier och websidor

I dagens läge erbjuder sociala medier en stor möjlighet för företag. A-life erbjuder hjälp med upprätthållande av företagets konton på sociala medier samt uppdatering av websidor.

Administrativ assistent

A-life erbjuder hjälp med företagets administrativa uppgifter så som: Fakturering, bearbetning av dokument, resebokningar, offerter, stödande uppgifter för företagets ledning mm.

Mötes- och evenemang arrangemang

A-life planerar, bokar och förverkligar evenemang, resor och möten enligt era önskemål och budget. Är ditt behov årsmöte, rekreationsdagar eller kundmöten så tar jag hand om bokningar och praktiska arrangemang.  

Timpriset för servicen är 32-48 euro/h (moms 0 %). Förutom timpris erbjuder jag månadspaket utgående från företagets behov. Faktureringen sker på basen av utfört arbete. Bokför mina arbetstimmar med fem minuters noggrannhet.

Om mig

Är född och uppvuxen i storstan men fick nog av trafikstockningar och flyttade ut på landet.

Som assistent är jag pålitlig, lär mig snabbt och utför mitt arbete med noggrannhet. Kan tänka själv och kommer varje dag till jobbet färdig att ta itu med nya utmaningar.

Har en yrkesexamen i affärsverksamhet med inriktning på sekreterar- och assistenttjänster.  Som sekreterare fungerar jag alltid med en stark ”can do”-attityd, det som ja inte kan det lär jag mig. 

Är starkt kundservice inriktad och har gjort hela min arbetskarriär arbete med människor i alla åldrar. Innehar starka IT-kunskaper och erbjuder mina tjänster på svenska och finska. Jag arbetar alltid innovativt och resultat inriktat. Jag fungerar naturligt under press och utmanar mig själv att prestera varje dag lite bättre än igår. 

Kontakt

Tveka inte att ta kontakt vare sig du behöver kortvarig eller långvarig service. Vi planerar tillsammans en service som uppfyller just ert behov!

Jannica Ruusunen

Digital assistent

Telefon: 0400 179 294

E-post: jannica@a-life.fi

 

FO-nummer: 2769114–7

Verksamhetsort: Lovisa

www.a-life.fi

© Copyright A-Life |  All rights reserved

Web design by www.mainiodesign.fi